Standpunt Vlaamse Regering dd. 11/10/2005 ivm knelpuntennota minister Landuyt

 

1.   Randvoorwaarden

2.   Knelpuntennota

2.1. Preferentieel baangebruik tijdens overgangsperiode

 

even

oneven

Zaterdag 6u-14u

D 25R – A 25L & 25R

D 25R – A 25L & 25R

Zaterdag 14u-23u

D 20 – A 20 of 25R & 25L

D 25R – A 25L & 25R

Zondag 6u-17u

D 07L & 07R – A 02

D 20 – A 20 of 25R & 25L

Zondag 17u-23u

D 25R – A 25L & 25R

D 25R – A 25L & 25R

 

Nacht

D & A op dezelfde RWY

Zo op ma

07R

Ma op di

02

Di op wo

07L

Wo op do

20

Do op vr

25R

Vr op za

20

Za op zo

25L

 

 2.2. post 2008

(zodra taxibaan 25L aangepast is)

 

Even

oneven

Zaterdag 6u-14u

D 25R – A 25L & 25R

D 25R – A 25L & 25R

Zaterdag 14u-23u

D 20 – A 20 of 25R & 25L

D 25L – A 25L

Zondag 6u-17u

D 25L – A 25L

D 20 – A 20 of 25R & 25L

Zondag 17u-23u

D 25R – A 25L & 25R

D 25R – A 25L & 25R

 

Nacht

D & A op dezelfde RWY

Zo op ma

07R

Ma op di

02

Di op wo

07L

Wo op do

20

Do op vr

25R

Vr op za

25L

Za op zo

20

 

2.3. vliegprocedures

2.4. aanpak inzake geluidsnormen

2.5. Ruimtelijke ordening, isolatie en financiering